FANDOM

Plaża w Avonlea - miejsce znajdujące się w północnej części Avonlea, po raz pierwszy ukazane we fragmencie, gdy Ania ucieka, obrażona przez Małgorzatę Lynde.

Opis

Jest to jedno z najbardziej magicznych miejsc ukazanych w serialu. W trakcie przechodzenia do innych scen jest często pokazywane, a także dziej się tam część akcji. Ania odkryła je, w momencie, gdy Małgorzata Lynde niepochlebnie skomentowała jej wygląd, na co dziewczynka wściekłą się i obraziła Małgorzatę w równym stopniu, a następnie wybiegła z domu, zatrzymując się dopiero przy klifie nad plażą.

Srhswdb
Gdy Ania wybrała się z przybranymi rodzicami na wyciecze, ich miejscem docelowym stała się właśnie plaża, a ona nie potrafiła odpuścić sobie okazji, by jeszcze raz pobiec nad klif i rozłożyć ręce, udając, że szybuje. Po zejściu na plażę weszła do wody, gdzie spore fale pociągnęły ją na do, ale dziewczynka została uratowana przez Mateusza.

Klif był dla niej miejscem, z którego czerpała inspirację i gdzie przeżywała trudne chwile. Jedyną osobą, którą Ania zdecydowała się w nie zaprowadzić, był Cole, gdy poprosił dziewczynkę, by ta pokazała mu miejsce, gdzie potrafi odnaleźć muzę. Chłopiec poczuł się w nim tak wolny, że krzyczał ze szczęścia, przywołując do siebie muzę. Potem i Cole przybiegał nad klif w swoich trudnych chwilach, jak we fragmencie, gdy ich drewniany domek w lesie został zniszczony i Mackenzie w zemście pobił Billy'ego, a w strachu przed konsekwencjami pobiegł w stronę plaży.

Galeria