FANDOM

Minnie May Barry - młodsza siostra Diany, oraz druga córka Williama i Elizy Barry. Uczennica młodszej klasy w szkole w Avonlea. Jest postacią poboczną w serialu Ania, nie Anna graną przez Ryanę Kierę Armstrong.

Biografia

Minnie urodziła się pod koniec 1873 roku na Sosnowym Wzgórzu w Avonlea. Jest najmłodszą córką państwa Barry. Tak samo, jak jej starsza siostra, Minnie May wychowywana jest na damę, by stać się godną paryskich salonów, dlatego od najmłodszych lat bierze udział w bankietach i piknikach. Uczęszczała do szkoły publicznej w Avonlea, razem z dziećmi z młodszych klas, gdzie uczyła się podstaw matematyki i języka angielskiego.

Wygląd 

Minnie May, tak samo jak Diana, jest niezwykle ładna dziewczynką, lecz w odróżnieniu od siostry ma niebieskie oczy i jasnobrązowe włosy, spięte w dokładnie ten sam sposób; grzywkę upiętą kokardą z tyłu głowy. Nosiła różnokolorowe sukienki z wieloma falbanami i bufiastymi rękawami.

Osobowość

Matka od początku uczyła dziewczynkę dobrych manier, dzięki czemu już w tak młodym wieku Minnie May wiedziała, jak postępować zgodnie z zasadami etykiety towarzyskiej. Była bardzo młoda i jak każde dziecko bywała nieznośna i denerwująca, szczególnie względem swojej starszej siostry Diany, z którą lubiła się droczyć. Nie zawsze pamięta o dobrym zachowaniu i zachowuje się niegrzecznie, jak wszystkie dzieci, przykłada warz do szyby wystawiając język, zaplątuje się w materiał na wystawie sklepowej lub podjada lukier z babeczek.

Nie zawsze umiała rozpoznać, co powinna powiedzieć w danej sytuacji, co przedstawia fragment, gdy Ania popłakała się w napływie emocji, a młodsza siostra jej najlepszej przyjaciółki, zwróciła jej uwagę, by ta nie płakała na ziemniaki. Jest grzeczna, spostrzegawcza i nieco niezdarna. Nie zawsze słucha swoich rodziców i starszej siostry, jak, gdy matka kazała jej nie ruszać poczty, którą dziewczynka otworzyła, gdy tylko Eliza opuściła pomieszczenie, po czym skłamała, zrzucając winę na Dianę.

Relacje

Ciekawostki

Galeria