FANDOM

Brad Kunkle - urodził się w 1978 Lehighton, w Pensylwani. Mieszka i pracuje w Nowym Jorku. Dziesięć lat po premierze swojej debiutanckiej wystawy indywidualnej w Nowym Jorku, Brad zyskał międzynarodową sławę dzięki wyjątkowemu wykorzystaniu złota i srebra we współczesnym obrazie olejnym.

Tematyka jego dzieł analizuje przelanie dogmatów odziedziczonych po poprzednich pokoleniach, intuicję i moc kobiecych energii jako wskazówki do poszukiwania oświecenia w symbiozie ze światem naturalnym.

Tematyka obrazów

Figuratywny malarz Brad Reuben Kunkle scala realizm, fantazję i psychologiczną głębię w swoich świecących kompozycjach kobiet w świecie natury. Po wcześniejszej wyłącznej pracy olejami, zainteresował się możliwościami dodawania do swoich obrazów złotych i srebrnych liści, czerpiąc inspirację z dzieł Gustava Klimta. W rezultacie powstały prace, których powierzchnie migoczą i przesuwają się wraz ze światłem, i które wydają się emitować swój własny blask.

Kobiety w jego pracach są niejedno z naturą - są samą naturą. Bird of Paradise (2011), na przykład, skupia się na kobiecej postaci,
Brad-Kunkle-Paintings-Bird of Paradise

Bird of Paradise

której dolna połowa jest bardziej pawia niż ludzkie, z wielookiego ogona rozpościerającego się za nią. W innych kompozycjach motyle, ptaki i liście otaczają nieziemskie kobiety Kunkle'a w energetycznych wirach, jakby ich ciała były w procesie dematerializacji w tak delikatne naturalne rzeczy.

Galeria